Felinna Body Lotion

Jika anda ingin tahu apakah caranya, anda haruslah teruskan membaca bersama saya..

Anda mesti kenal siapa artis di bawah ini kan..?? Jadi tak perlu laa saya perkenalkan lagi kepada anda.. Beliau merupakan Duta bagi produk FELINNA Beauty..

Adakah anda sedar bahawa sekarang ini di mana-mana sahaja, anda akan lihat iklan tentang ubat-ubatan atau program-program bertujuan untuk menguruskan badan atau mengurangkan berat badan yang berlebihan..??
Memang saya akui akan kepentingan untuk mengurangkan berat badan kerana semakin lama kita tidak menurunkan berat tersebut, semakin berat lah rasa badan anda.. Pergerakan pun makin lama makin terhad jadinya.
Namun begitu, apabila setiap hari anda dihidangkan dengan iklan-iklan dari pelbagai jenama mahupun program, rasanya anda mesti agak keliru kan, apakah atau yang mana satukah produk atau program yang sesuai untuk anda..?
Akhirnya, dari satu produk ke satu produk anda akan gunakan.. Dari satu program ke satu program anda akan ikuti.. Pengakhirannya, tiada keputusan yang memberansangkan anda..
Hal sebegini berlaku bukanlah kerana produk-produk atau program-program tersebut GAGAL cuma anda sahaja yang kerap bertukar dan belum sempat keberkesanan produk atau program yang anda ikuti itu dapat dilihat, anda bertukar pula kepada produk lain..
Dan akhirnya yang mendapat KEUNTUNGANNYA adalah pengeluar produk atau program pelangsingan tersebut manakala anda pula, RUGI berhabis duit dan sebagainya..

KENAPA PERKARA INI BERLAKU KEPADA ANDA..??

Perkara ini berlaku kerana kebanyakan program atau produk pelansingan badan tersebut tidak mampu untuk memperlihatkan hasilnya dengan cepat..
Kebanyakannya, dikalangan anda mempunyai masalah kesuntukan masa.. Terlalu sibuk dengan kerja-kerja seharian.. Oleh itu, jangan haraplah anda mempunyai masa untuk

Lakukan senaman keras setiap hari..
Mengamalkan ‘DIET’ yang sangat teratur dan displin..
Mengambil ubatan-ubatan untuk kuruskan badan..
Berlapar dan menahan makan..
Dan pelbagai cara yang menyusahkan..

Sebenarnya, saya tahu, sudah tentu anda mahukan sesuatu yang

Mudah untuk dilakukan..
Boleh dilakukan walaupun dalam waktu yang terhad.. Waktu yang paling best sekali ialah jika dapat dilakukan ketika waktu tidur anda kerana itulah masa yang paling terluang..
Paling penting keberkesanannya dapat dilihat dalam masa yang singkat..

Saya faham kerana saya juga adalah pengguna seperti anda tetapi persoalannya sekarang, wujudkah produk atau program sebegini di pasaran? Boleh kah kita memilikinya?

Tahukah anda bahawa rakyat Malaysia semakin terancam..??
OBESITI
2 daripada setiap 5 orang dewasa mempunyai berat badan berlebihan atau obes*
OBESITI dikaitkan dengan penyakit kronik yang mengancam nyawa seperti Diabetes, penyakit jantung dan kanser..
 *Sumber: Tinjauan Kesihatan dan Morbiditi Kebangsaan ke-3 Tahun 2006, Kementerian Kesihatan Malaysia

KINI MASALAH BERAT BADAN ANDA DAPAT DIATASI DENGAN PRODUK YANG BAKAL SAYA PERKENALKAN

Produk ini sangat ISTIMEWA di mana anda tidak perlu lakukan perkara ini..
Tidak perlu berlapar..
Tidak perlu makan ubat kurus..
Tidak perlu mengambil ubat-ubatan yang pahit rasanya..
Tidak perlu melakukan senaman yang susah..
Tidak perlu mengambil masa yang lama untuk menyediakannya..
Tidak perlu merasai kesakitan..
Tidak perlu mengganggu masa anda yang sangat berharga itu..

APAKAH PRODUK TERSEBUT..??

Saya perkenalkan kepada anda sekalian.. Inilah produknya..

FELINNA BODY LOTION ATAU FELINNA INCH LOSS LOTION.. APA TU..??

Felinna Body Lotion atau Felinna Inch Loss Lotion adalah satu produk yang mampu membuang lemak-lemak berlebihan yang ada di dalam badan dan pada masa yang sama mampu memperlihatkan badan yang SLIM ke atas pengamal produk ini..
Dalam masa 3 hari sahaja anda sudah boleh melihat kesannya.. Memang sangat SUPERB..!!
Secara asasnya ianya adalah losyen yang disapukan pada bahagian badan yang ingin dibuang lemaknya.. Contoh pada bahagian perut maka anda sapu bahagian perut.. Jika bahagian peha yang ingin dikuruskan maka anda sapu di bahagian peha..

SUSAH TAK NAK GUNA FELINNA BODY LOTION NI.?? 


Tak susah langsung.. Mudah je kalau nak guna Felinna Body Lotion ni... 
Anda hanya perlu sapu, sapu dan sapu sahaja.. Mudah kan..??
Yang mudah lagi anda hanya perlu sapukan pada bahagian yang ingin dibuang lemak sahaja 2 kali sehari iaitu pada waktu pagi dan malam..

Seperti yang saya katakan anda tidak perlu :
Minum / makan ubat..
Bersenam kerana pergerakan seharian anda sudah memadai..
Berlapar menahan makan..
Yang paling penting tidak menyakitkan.. (Ini kerana losyen ini tidak seperti losyen lain yang sangat pedih rasanya bila disapu di atas kulit – Felinna Body Lotion TIDAK MEMEDIHKAN KULIT)..

Namun begitu, jika anda rasakan dengan menyapu losyen ini adalah sesuatu yang sukar, saya tidak tahu lagi apa yang paling mudah di dunia ini..

FELINNA BODY LOTION MERUPAKAN SATU PRODUK PELANGSINGAN YANG TIDAK AKAN MENGGANGGU AKTIVITI HARIAN ANDA

Kenapa saya membuat kenyataan di atas..?? Ini kerana losyen ini sangat harum baunya.. Tiada siapa yang tahu anda sebenarnya sedang menggunakan produk pelangsingan badan dan sedang membuang lemak-lemak badan anda..
Anda juga tidak perlu memperuntukkan masa yang khusus bagi membuang lemak badan yang berlebihan itu.. Hanya gunakan masa seharian anda sahaja..
Waktu pagi sedang anda bersiap-siap untuk ke tempat kerja, anda sapu losyen ini dan terus ke tempat kerja anda.. Ditempat kerja losyen ini akan bertindak membakar lemak berlebihan..
Anda pulang dari kerja dan lakukan kehidupan seperti biasa dan sebelum tidur anda sapu lagi losyen ini dan losyen ini akan bertindak sekali lagi sewaktu anda sedang tidur..
Nah.. Sememangnya ia tidak akan mengganggu aktiviti harian anda kan..? Dan yang BAGUSnya tiada siapa tahu pun..
Tahu-tahu dalam tempoh sebulan, dalam tak sedar rakan-rakan anda akan pelik melihat bagaimana anda boleh menghilangkan berat badan anda dan kelihatan SLIM..

APAKAH RAHSIA KEHEBATAN FELINNA BODY LOTION INI YANG MAMPU MEMBUANG LEMAK BADAN YANG BERLEBIHAN DENGAN BEGITU BERKESAN SEKALI..?? 
Rahsia kehebatan Felinna Body Lotion ini terletak kepada dua perkara iaitu FIZIKAL dan SPIRITUAL..
Secara fizikalnya losyen ini mengandungi pelbagai jenis herba serta bahan semulajadi yang terpilih.. TIADA BAHAN KIMIA BERBAHAYA digunakan dan kesemua bahan-bahan ini sangat-sangat sesuai untuk bertindak menghilangkan lemak badan yang berlebihan  seperti:

      Ekstrak Aloe Vera
        Sodium Edta
     Triethanolamine
         Acrylate
         Iris Florantina Extract
       Glycerine
        Capsaicin
         Fragrance
         Methylparaben
        Ethylparaben
        N-butylparaben
         Propyparaben
        Isobutylparaben
         Air tapisan Reverse Osmosis

Oleh itu, dengan gabungan bahan-bahan terpilih yang berkesan, diformulasikan dengan formulasi yang berhati-hati, ditambah pula dengan suntikan bacaan Al-Quran menjadikan Felinna Body Lotion ini satu produk yang hebat dan tiada seumpamanya di pasaran..

HANYA MEREKA YANG TELAH MENGGUNAKAN FELINNA BODY LOTION YANG MENGETAHUI AKAN KEBERKESANANNYA















 MACAM MANA NAK BELI FELINNA BODY LOTION..??


Haa.. Caranya mudah sahaja.. Sebagaimana mudah untuk dipakai, mudah juga untuk anda membelinya.. Anda tak perlu memandu kereta untuk ke kedai saya, biar saya yang uruskan penghantaran ke rumah anda melalui perkhidmatan pos laju.. Selain itu, saya juga menyediakan perkhidmatan Cash On Delivery (COD) untuk kawasan yang tertentu di Kedah.. Dalam masa yang sama, anda sedar tak yang anda dah jimat belanja petrol dan anda hanya perlu laburkan sedikit sahaja lagi untuk memiliki produk yang bakal membuang lemak-lemak berlebihan tersebut..
Anda hanya perlu klik 'KLIK UNTUK TEMPAHAN' di bawah dan untuk menempah anda hanya perlu laburkan sebanyak 
RM75.00 SAHAJA
Nilai yang dinyatakan di atas adalah TERMASUK kos penghantaran.. Jadi anda tidak perlu untuk tambah apa-apa..
Ingat inilah pelaburan anda dan setiap pelaburan bakal memberikan keuntungan kepada anda dan keuntungan yang bakal anda perolehi adalah dapat membuang lemak berlebihan dan kelihatan lebih SLIM..



No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia..
Sila tinggalkan pesanan, pertanyaan atau sebarang cadangan anda di sini yer..
InsyaAllah, kami akan memberikan responds kpd anda..

Terima kasih kerana berurusan dengan kami..
Terima kasih kerana sudi lawati blog kami..
Sila datang lagi yer..
With Love ❤ ❤ ❤
{。^◕‿◕^。}