Posts

Showing posts from July, 2013

Promosi Kapsul Kunyit Putih (Curcuma Zedogria)

Image
Assalamualaikum.. Hai semua..

Kenapa Curcuma Mangga Cure.???

Image
Macam mana puasa hari ni..?? Ok x..?? Atau pun anda berasa letih..?? Kalau letih, anda kena lah dapatkan supplement tambahan untuk memberikan tenaga.. Antara yang mampu memberikan tenaga pada anda ialah produk yang berasakan kunyit putih atau dalam bahasa saintifiknya iaitu CURCUMA MANGGA.. Ok, hari ini kita akan cakap pasal produk CURCUMA MANGGA CURE (CMC).. Untuk pengetahuan anda, CMC ni juga merupakan salah satu produk yang diperbuat dari kunyit putih.. 

Ok, untuk anda yang tidak tahu, produk ini merupakan salah satu produk keluaran FELINNA Beauty.. Anda tidak perlu risau kerana produk ini sememangnya HALAL dan sudah mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia.. Antara kelebihan CMC ini ialah dapat mengurangkan bau mulut anda yang rata-rata dihidapi oleh ramai rakyat Malaysia berikutan resdung.. Tapi jangan lepas ni tak nak gosok gigi pulak taw.. hihi Antara kelebihan lain pula, CMC juga mampu menyembuhkan penyakit jantung dan mengurangi masalah berat badan.. Haa, ni kan dah nk dekat ray…

Salam Ramadhan

Image
ASSALAMUALAIKUM SEMUA.. Kami dari warga BR Herba Resources mengucapkan Selamat Berpuasa kepada semua Muslimin dan muslimat sekalian..  Marilah bersama-sama kita tingkatkan ibadat di bulan yang mulia ni.. Berganda-ganda taw pahala kita di bulan ni.. Haa.. apa tunggu lagi.. Buang laa semua sifat buruk kita dan bersabar menghadapi cubaan dari-Nya..  Kalau sebelum ni kita asyik marah-marah or mengumpat je, cuba laa kita buang semua 2..  InsyaAllah hati kita akan lebih tenang.. Bila hati dah tenang, baru laa kusyuk nk beribadat.. Puasa-puasa jugak taw.. Solat Terawih jgn lupa bila dah kekenyangan.. hihi Semoga kita masih mendapat kesempatan untuk berpuasa lagi di tahun depan.. amin..